tisdag 21 april 2009

Vad har jag gjort idag???

Det är en mycket bra fråga tycker jag! Jo jag ha varit på kyrkis och träffat lite folk va rätt mycket folka idag men inte så mycket som det brukar vara på tisdagar, utan lite lagom. Sen åkte vi hem och hämtade Liam på dagis, fick då reda på att man kan sätta in sian bran på 5 h dagar nu om fröknarna går med på det för det va en mamma som sa att hon hade pratat men rektorn och hon sa att mamman skulle ringa till en annan person och den personen sa att hon skulle ringa till en annan och hon sa att hon skulle fråga fröknaran hur dom skulle lägga upp det med dagarna, så jag ska fråga om dom vet något på Liams avdelning i morgon så får vi se.
I eftermiddag så har vi varit ute, men jag ha kommit på att jag har en katt som är väldigt rädd för bilar och det är bra, för då kanske han inte blir påkörd.
Sen städade vi ur garaget och det blev jätte fint så nu kan man köra in en bil där.

Middag idag: Pizza mindre gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar